Alle priser er i DKK (Danske Kroner)
Alle priser er inkluderet moms.
Det er muligt at betale med Mastercard, Visa, Debit, Kreditkort, PayPal, ApplePay, GooglePay, American Express og Bankoverførsel
Rabatkoder og Vouchers benyttes ved checkout.
Vi er en virksomhed i vækst, det betyder at vi har travlt. Vi bestræber os efter at afsende din ordre senest 48 timer efter bekræftelse af din betaling. Leveringen tager typisk mellem 2-5 hverdage.
I langt de fleste tilfælde vil du opleve at have dit køb i hånden indenfor 72 timer fra bestilling.
Der gives 14 dages fuld fortrydelsesret på varer købt på hjemmesiden.
Den 14 dags periode starter den dag, hvor ordren er leveret til modtageren. Dette aflæses fra den tracking information der er tilgængelig når du handler hos Sense.
Eventuelle returneringsomkostninger står du selv til ansvar for.
Ønske om fortrydelse skal meddeles til os senest 14 efter leveringen, og være returneret senest 14 dage efter vi er blevet informeret om dit ønske om brug af fortrydelsesretten.
Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail support@senseshop.dk, hvortil standardfortrydelsesformularen bedes være udfyldt og vedhæftet (jf. formularen findes nederst i denne blok).
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder eksempelvis meget store ordre.
Der er på følgende aftaler ingen fortrydelsesret.
Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt.
Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
Tilbuds- og nedsatte varer, samt udgåede varer. Dette gør vi også opmærksom på, på produktsiden, hvis det gør sig gældende. Er der intet anvist på produktsiden, vil almindelig fortrydelsesret gælde.
Du hæfter for den forringelse af varens værdi og kvalitet, som skyldes anden håndtering end hvad der anses som nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til SenseShop.dk at vurdere varens stand.Det kan betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
Til:
Sense Organics ApS
Kenny Drews Vej 15, 1tv
2450 København SV
Telefon: +45 50537973
Email: hello@senseshop.dk
CVR: 43881213
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:
___________________________________
Bestilt den: ___________________
Modtaget den: _____________________
Forbrugerens navn: ___________________________
Forbrugerens adresse: _________________________
Forbrugerens underskrift: ______________________
Dato: _______________
(Kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
Sense Organics ApS er en dansk registreret virksomhed, hvorfor vi må agere virksomhed indenfor dansk lovgivning i forbindelse med vores markedsføring. Vores udvalg sælges som souvenirs og samleobjekter, og er 100% lovlige og EU-godkendte Cannabis / Hamp produkter. Vi anbefaler og opfordrer ikke til rygning, afbrænding, indtagelse eller anden form for indvortes anvendelse af vores produkter.
Vi fraskriver os ethvert ansvar, overfor, hvordan du som kunde vælger at anvende vores produkter.
Hos Sense organiserer vi vores kunders henvendelser, efter det faglige område. Dette gør vi for at kunne give en optimal kundeservice og hurtig svartid. Vi beder dig derfor pænt om at rette henvendelse til den mail, der har relevans for dig.
Er du B2B kunde, eller ønsker du at blive det? Så kontakt os på b2b@senseshop.dk
Er du allerede kunde, men har problemer med dit køb? Så kontakt os på support@senseshop.dk
Har du spørgsmål vedrørende leveringen af dine produkter, eller vil du have din leveringsadresse opdateret, så kontakt os venligst på fragt@senseshop.dk
Karrierer- og jobansøgninger, Juridiske henvendelser, samt diverse, bedes sendes til
Ludvig@senseshop.dk
Ønsker du at komme i kontakt med en sælger, eller få en sælger ud til din butik og fortælle mere om vores produkter, tjenester, og forhandlerløsninger - så kontakt os på b2b@senseshop.dk
Alle andre henvendelser bedes sendes til
hello@senseshop.dk
For akutte henvendelser kan du ringe til os på tlf: +45 50537973
Hos Sense videresælger- og videregiver vi ikke personlige oplysninger, kunder er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger, hvis ønsket.
For at du kan indgå handel (betalingsaftale) med Sense, har vi brug for følgende oplysninger:
Dit juridiske navn
Din ønskede leverings adresse
Et aktivt danskregistreret telefonnummer (til levering)
En E-mail adresse du har adgang til, så vi kan fremsende din kvittering.
Vi foretager registrering af personoplysninger udelukkende med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysninger registreres hos Sense.dk og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi altid at det sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcist hvilke oplysninger, der indsamles og til hvilket formål.
Direktøren og de ansatte hos Sense.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige hos Sense.dk er: Sense Organics ApS (CVR: 43881213)
Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Som registreret hos Sense.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du via Persondataloven, og henvendelse i forbindelse med dette, henvises til support@senseshop.dk.
Sense Organics ApS
CVR: 43881213
Adresse:
Kenny Drews Vej 15, 1tv
2450 København SV
Danmark
Hos Sense Organics ApS forbeholder vi os retten til at ændre i vores handelsbetingelser, ensidigt. Dette kan gøres når som helst.
Oplysning om klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til konkurrence- og forbrugerstyrelsens center for klageløsning. Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for klageløsning via www.forbrug.dk.
EU-Kommisionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr Ved indgivelse af en klage skal du angive vores E-mail: support@senseshop.dk
Sense Organics ApS agerer virksomhed under dansk lovgivning. En eventuel tvist bedes bringes til byretten i København.
Københavns Byret
Domhuset, Nytorv
1450 København K.
Ved B2B salg gælder de handelsbetingelser som er aftalt indbyrdes for den enkelte handel mellem Sense Organics ApS og en given virksomhed. B2B salg hører ikke under samme lovgivning som B2C salg. Alle handelsbetingelser og aftaler mellem Sense Organics ApS og andre virksomheder skal føres på skrift.